طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

تاتی تاتی

1391/2/28 13:38
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

چند وقتی که بابا لپ تاب گذاشته تو اتاق منم چون بیدار نشه نمیتونم شبها واست پست بزارم روزها هم که شما نمیزاری مامانی ازت از شیطنت هات هر چی بگم بازم کمه هر جا میبرمت همه نگاهت میکنن و آخر سر هم قربون صدقت میرن مامان جان شما از 19 اردیبهشت ماه راه رفتن رو شروع کردی تاتی تاتی الان هم دست مامان رو همش میگیری و تاتی تاتی میکنی الهی قربون انگشتای خوشگلت برم وقتی دستت تو دستم با هم راه میریم احساس غرور میکنم و از خدا تشکر میکنم واسه این هدیه زیبا ............

الان برم واست غذا درست کنم تا بعد دوستت دارم مامانی وجودم نفسم تکتک سلولهای بدنم وابسته به توست الهی 120 سال سلامت وسرزنده و شاداب باشی از خدا میخوام تو تربیت کمک کنه تا انسان مفیدی واسه جامعه و بااحساس و مهربون و انسان باشی بازم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)