طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

واست كفش خريدم

1391/3/13 0:30
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عشقم

ماماني امروز رفتيم بهار با نيما واست كفش و شلوارك و شلوار لي و لباس تو خونه خريدم انقدر ماه شدي كه نگو نپرس با اون دستمال سر قرمزت هر كي تو ماشين تو خيابون هر جا ميبينتت بهت اظهار محبت ميكنه خيلي خيلي ماه شدي با اون كفش هاي سفيد خوشگلت من و بابايي دست شما رو گرفتيم و يه مقدار با كفشت راه اومدي خيلي مرد شدي روز به روز بزرگتر و نازتر ميشي دوستت دارم همه وهمه هم تو رو دوست دارند چند روز پيش سر چهارراه بابا رقته بود خريد يه 206 كنارمون ايستاد صداي آْهنگش كم بود ولي شما ناناي كردي پسر هم كه تورو ديد صداي ضيط رو بالا برد و خانمشم دست ميزد و تو ميرقصيدي خلاصه كه همه تو رو دوست دارند من دوستت ندارم من عاشقتم ميمرم برات نفسم به نفست بسته است . اين رو هميشه بدون كه از خدا ميخوام هميشه سالم و سلامت و خوشبخت باشي .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملوسک
13 خرداد 91 0:37
سلام عزیزم
وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم .
مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم .
www.malusak72.mihanblog.com

موفق باشی گلم



سلام ممنون از شما دوست عزيز
من درست بلد نيستم واسه لينك كردن بايد چكار كنم .