طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

سلام مممممممممممممممممم

1391/4/24 15:49
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان

طاها جان يه چند وقتيه كه شما خيلي شيطون شدي و همش ميخواي كه من با شما بازي كنم و واقعا" نميرسيدم كه واست پست بزارم طاها جونم ديگه مرد شده واكسن 18 ماهگيتم زدم و خدا رو شكر فقط يك تب كوچولو كردي عزيز دلم وقت شب داشتم پاشويه ميكردمت باهات با دستمال يه شوخي كردم انقدر خنديدي و انقدر خندت به دلم نشت كه هنوز صداي خندهات تو گوشمه خيلي خيلي ماماني شدي البته بودي بيشتر شدي بابا رو كه گفتي توپ هم كه ميگي آبه و شبكه 2 و يك بو سه و الو و كيه و جيز و دد و م م رو ميگي هنوز مامان نگفتي راه ميري ديگه خوب خوب و سراغ كشو و كمدهاي آشپزخانه هم ميري و البته من همه كمدها رو بستم به جز يكي كه با بابايي ميري فضولي ميكني و كشوهات رو بيرون ميريزي البته الان يه چند روزيه كه اقا شدي و با اسباب بازيهات بازي ميكني و ارگت رو مياري و بلندگو شو وصل ميكني و ميگي آبه و يه كم ميخوني و بعد در مياري توپ بازي ميكني و وقتي من ميگم الان ميام ميگيرمت ميدويي و غش ميكني از خنده  بابايي هم كه از سر كارش مياد با شما ميرين تو اتاق قايم ميشين و من بايد پيداتون كنم و كلي ميخنديم  مامان جان نميدونم چه جوري بگم كه همه كارات واسم شيرين و دوست داشتني و من لحظه لحظه بزرگ شدنت رو ميبينم و با شما بزرگتر ميشم طاها جان مامان يه دنيا دوستت داره واست خيلي خيلي از خدا آرزوي بهترين ها رو دارم خدارو شكر كه شيرين عسلي مثل شما به ماداده .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)