طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

طاهای عزیزتر از جانم

1399/1/26 2:25
263 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ۹ سالگی

سلام عزیز دل مامان 

من دیر به دیر برات پست میزارم خیلی درگیر کار و درس شما و رسیدگی به شما و زندگی هستیم الان که این پست میزارم حدود ۵۰ روز که یه ویروس به نام کرونا اول چین بعد تقریبا کل جهان آلوده کرده میگن ویروس از یک خفاش پخش شده شما الان حدود ۶۰ روز فقط خونه بودید من مادرم ۲۲ اسفند ۹۸ از دست دادم خیلی ناراحتم چون شما مریض شدی و بعد من و بخاطر بیماری روز مادرم نتونستم برم ببینمش خاکسپاری ۲۲ اسفند بود شرایط خیلی بد شده و من بخاطر اینکه شما غصه نخوری و به عشق تو زندگی را ادامه می‌دهم عشق مامان خیلی دوستت دارم امسال دیماه برات تولد گرفتم تم تولد استاروارز بود کلی ذوق کردی دوستات و مامان بزرگ‌ها و عمه و خاله هات بودند خیلی بهت خوش گذشت امسال کلاس سوم خانم رضوانی بودی و خیلی خوب تا الان پیش رفتی به امید پیش رفت های بیشتر برای تو مامان خیلی دوستت داره همه تلاشمون من و بابا برای این هست که تو در زندگی سالم و خوش و موفق بزرگ بشی خیلی دوستت داریم طاها جونم عاشقتیم 😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

پسندها (2)

نظرات (0)