طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

هستی مامان و بابا

1390/6/15 15:01
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامان جونم نمکدونم ، عشقم ، عمرم ، نفسم ، همه کسم نمیدونی چقدر شیرین شدی چهار دست و پا که دیگه حرفه ای میری تازه آقا یاد گرفتند میز رو میگرن و بلند میشن و زیر بغلت رو هم که میگیرم ماشاالله هزار ماشاالله رو پنجه پا میری و کلی mahsae-aliکیف میکنی . من و بابایی خیلی شما رو دوست داریم منتها بابا نمیتونه یعنی وفتشو نداره بیاد واست یادداشت بزاره ولی من جای بابا هم میگم که چقدر دوستتmahsae-ali داره شما هم خیلی دوستش داری وقتی از سر کار میاد تا میبینیش خودت رو لوس میکنی و بعد هم میپری بغلش اونم کلی کیف میکنه میگه آخه طاها گل باباش گلابدون باباشه .

راستی میخواستم برم حمام گفتم طاها مامانی من رفتم حمام شما گریه کردی و از بغل بابایی خودت رو پرت کردی که بیایی پیش من نمیدونی چه حالی داشتم دوست داشتم بغلت کنم انقدر فشارت بدم و ماچت کنم که نگو مامانی من یه دنیا دوستت دارم .اینم اشک شوق که همیشه وقتی خداروشکر میکنم از اینکه همچین گلی به ما داده میریزمmahsae-ali

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدجوادگل
21 شهریور 90 22:06
سلام مامان طاها گل پسرتون خوبه؟ چرا عكساي پسرتون رو تو وبلاگش نمي ذاريد هر چي گشتم هيچ عكسي از پسرتون پيدا نكردم پسر ماهتون رو برام ببوسيد به ما هم سربزنيد