طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

دندون های آسیابتم در اومد

1390/7/11 12:27
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانی ببخشید چند وقته که نتونستم بیام واست پست بزارم میدونی که آخه شما چند وقته که بهونه

گیرشدی و بمیرم الهی واست آب دهانت زیاد شده بود و دمای بدنت بالا میرفت البته تب نه چون شما

دمای بدنت 36.3 همیشه است ولی این چند روز تا 36.8 و 9 هم رفت به همین خاطر خیلی مراقبت

احتیاج داشتی من تمام سعی خودم رو کردم تا با بازی کردن حواست پرت بشه که موفق هم میشدم

خودم دیگه آخر شب خسته خسته میرفتم واسه خواب که اونم شما نصفه شب بیدارم میکردی و با

لالایی و راه بردن و شیر دادن بعد از نیم ساعت میخوابیدی خلاصه این دندونات بیرون زد البته تاریخ دقیق

بیرون آمدن دندونات 3/7/90 آخر شب دست زدم لثه هات دیدم بالا دندونای آخرت 2 تاش باهم بیرون زده

به همین خاطر اذیت شدی عشقم دوستت دارم مامانی همش میگفتم خدا نمیشه دردشو من بکشم

دندونای طاها بزنه بیرون پسر گلم خیلی دوستت دارم اینقدر که نمیتونم بگم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)