طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

سالگرد فوت بابایی

1390/7/28 13:13
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامان جان باز هم 25 مهر اومد و من هنوزم جای خالی بابا رو احساس میکنم نمیدونی چقدر دوست داشتنی و مهربان و مومن و در یک کلام واسه من دنیایی بود میگن خدا آدم های خوب رو گلچین میکنه زودتر میبره پیش خودش بابایی منم زود از پیش ما رفت سال 75 اون موقع مامانی شما فقط 12 سال داشت خیلی دوستش داشتم وقتی رفت انگار تنها شدم از صمیم قلب از خدای بزرگ میخوام که بابای پسرم 120 سال زنده و سالم باشه تا پسرم مثل من کمبود پدرشو احساس نکنه .

بابایی 15 سال گذشت فقط خوشحالم که خدا یه خانواده خوب یه همسر ایده آل و مهربان تقریبا" دور از حالاش اخلاقش مثل خودته و یه پسر که مثل فرشته های آسمان .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان درسا
28 مهر 90 21:23
سلام عزیزم مرسی که اومدی و راهنماییم کردی چرا عکسهاشو نمیذاری؟ میشه آدرس این دکترها یا تلفنشونو بدی ... ممنون میشم شما هم همینجا میبریدش؟؟؟؟