طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

اولین کلمه که قندونم گفت بابایی

1390/8/11 10:12
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الهی مامان قربون قندونش بره دیشب داشتیم با هم قایم باشک بازی میکردیم و کلی میخندیدی که گفتی ب منم گفتم ب بابا باباwww.smilehaa.org www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgوwww.smilehaa.org شما هم گفتی بابا ، بابایی از خوشحالی داشت پر در میآورد و چون قول داده بود بهت جایزه داد آخه از نوزادی به شما میگفت گلدون بابا کیه ؟ و میگفت وقتی بگه بابا جایزه خوب از من میگیره  و گرفتی خلاصه من خودم از شنیدن صدای قشنگت گریه ام گرفته بود البته از خوشحالی و خودم رو کنترل کردم وروجکم یه دنیا دوستت دارم الهی مامان قربون اون قندای که از قندونم میاد بیرون برم طاها مامان نمیدونم خوشحالیمونو چطور واست بنویسم ولی اینو بدون منو و بابایی روزی هزار بار از خدا به خاطر هدیه قشنگ و گلش تشکر میکنیم و میگیم این هدیه واسه کارای خوبی که کردیم .

با با

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)